HATÁROKAT NEM ISMERŐ INNOVÁCIÓ

Hogy még különlegesebb legyen az élet.
Fáradhatatlanul törekszünk a kivételes megoldásokra. Ez hívta életre a Range Rover Sport SV modellt, a határokat nem ismerő innováció lenyűgöző, új megtestesülését.

A RANGE ROVER VALAHA FEJLESZTETT LEGDINAMIKUSABB FUTÓMŰVE

Uralja még precízebben az SV teljesítményét.

A hagyományos kanyarstabilizátorokat kifinomult hidraulikus rendszerrel kiváltó 6D Dynamics felfüggesztési rendszer különösen hatásosan szabályozza az oldaldőlést, valamint jelentős mértékben csökkenti a fékezéskor jelentkező térdeplést, illetve a gyorsítást kísérő ágaskodást. Ez a világelső rendszer olyan hatékonyan szabályozza az oldaldőlést, hogy a gyárilag felszerelt négyévszakos abroncsokon is 1,1 g oldalgyorsulás érhető el.

Ennek eredményeként az új Range Rover Sport minden elődjénél izgalmasabb és élvezetesebben vezethető.

Amellett, hogy a 6D Dynamics felfüggesztés 8 kilogrammal könnyebb, mint a hagyományos kanyarstabilizátorok, az új technológia képes intelligens módon alkalmazkodni a különböző vezetési stílusokhoz, így az adott helyzethez igazodó menetjellemzőket biztosít.

Az új SV üzemmód egyedi beállításokat alkalmaz az oldal- és hosszirányú dőlés csillapítására, a lengéscsillapító húzó- és nyomófokozatára, továbbá további 15 mm-rel leülteti az autót, így gondoskodva a felülmúlhatatlanul dinamikus vezethetőségről.

Mivel a jármű kisebb mértékben dől oldalra, illetve billen előre, a tömegeloszlás pedig egyenletesebb, több fékerő juttatható a hátsó tengelyre, ami jobb fékteljesítményt eredményez.

A Range Roverektől elvárt és megszokott, kiemelkedő rugózási kényelem, valamint menet- és terepképességek, a sportautókra jellemző, csekély oldaldőléssel és feszes futóművel társítva.

AZ ELSŐ 23 COLOS SZÉNSZÁLAS KERÉKTÁRCSA

Hatékony tömegcsökkentés, fokozott erő és merevség. Az SV 23 colos szénszálas keréktárcsái egyedi jellemzői mind hozzájárulnak a menetdinamika jelentős fejlesztéséhez. A három évnyi fejlesztés és tesztelés eredményeként megvalósított keréktárcsák is azt bizonyítják, hogy fáradhatatlanul törekszünk a kivételes megoldásokra.

Az innovatív, öt osztott küllős kialakítású - amelyet a szénszálas fonatok gondos rétegzése tett lehetővé - keréktárcsák együtt 21 kilogrammal nyomnak kevesebbet, mint egy szett kovácsolt alumínium keréktárcsa. Ez dinamikusabb gyorsító- és lassítóképességet, fokozottan kezes irányíthatóságot és kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást eredményez.


Az innovatív karbon kompozit szerkezetből és a formázási eljárásból adódó, kiemelkedően erős és merev keréktárcsa a kormányzási stabilitást is javítja. Olyan keréktárcsa, amely kiterjeszti a menetdinamika határait, és amely aszfalton és terepen egyaránt élvezetesebb vezetési élményt kínál.


A keréktárcsa választható Gloss vagy Satin kivitelű, látható rostszerkezetű kivitelben, a karosszéria fényezéséhez igazított árnyalatban.

FELSŐ KATEGÓRIÁS ABRONCSOK

A Range Rover Sport SV az első olyan Range Rover modell, amelyre elöl és hátul eltérő méretű kerekeket szerelünk: a 285 mm-es első és a 305 mm-es hátsó abroncsok még jobb tapadást, még pontosabb vezethetőséget eredményeznek.

KARBON KERÁMIA FÉKEK.
ELŐSZÖR EGY RANGE ROVEREN.

A vezető féktechnológiai szakértő, a Brembo bevonásával kifejlesztett integrált fékerő-fokozó (Integrated Power Booster, IPB) rendszer utolérhetetlen lassítóképességgel vértezi fel a Range Rover Sport SV-t.


A fokozott hőellenállású, páratlanul hatékony nyomáselosztásra képes, nagyteljesítményű fékrendszer kiemelkedő fékerőt biztosít, nem hajlamos a fáradásra, és kisebb mértékben kopik. Az SV stábja úgy hangolta a rendszert, hogy az a Range Rover történetének legközvetlenebb fékpedál-érzetét biztosítsa.

A Forma-1-es technológiák alkalmazásával megvalósított fékrendszer 440 mm-es tárcsáinál nagyobbakat egyetlen más sorozatgyártású gépkocsin sem találunk.


A fékek szénszál-erősítésű, könnyű kerámia anyaga kiemelkedően ellenálló és tartós, a tárcsák mindkét felületén extra kerámia súrlódó réteg található. A rugózatlan tömeg a négy keréknél összesen 34 kilogrammal csökken.

Noha az intenzív versenypálya-használat - a tesztek során az AMS-norma által előírt terhelés több mint kétszeresét alkalmaztuk - során rendkívüli mértékben felmelegedik a fékrendszer, az egyedi, nyolcdugattyús nyergek ilyenkor is optimális féknyomás-eloszlást biztosítanak, miközben a rendszer csekély fáradékonysága számos sportautónak is becsületére válna.

Az ügyfelek exkluzív SV színek kínálatából válogatva igazíthatják a féknyergek megjelenését autójuk fényezéséhez. Így aztán a rendszer megjelenése hitelesen tükrözi annak dinamikai teljesítményét.

MINDEN IDŐK LEGNAGYOBB TELJESÍTMÉNYŰ RANGE ROVER MODELLJE.

Élje át az exkluzív SV menetdinamikát.


A kizárólag a Range Rover Sport SV modellhez elérhető 4,4 literes V8 mild hybrid benzinmotor maximális teljesítménye 635 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 800 Nm; az autó álló helyzetből 3,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára*.

A párhuzamosan elhelyezkedő két turbófeltöltő a teljes fordulatszám-tartományban késlekedés nélküli teljesítménykifejtést eredményez, így a Range Rover Sport SV minden korábbi V8-as Range Rover modellnél jobban vezethető, nagyobb csúcsteljesítményt kínál, és takarékosabb.

A hengereknél a szokásos acél persely helyett rendkívül vékony rétegben felvitt fémbevonatot alkalmaztunk. Ez a tömeget és a súrlódást egyaránt csökkenti, ugyanakkor jobb hőátvitelt és kedvezőbb hőtani hatásfokot eredményez. A szívószelep emelését változtató Valvetronic, valamint a szívó- és kipufogószelepek nyitásának idejét variáló VANOS rendszer úgy módosítja a himbák működését, hogy optimális égési teljesítményt szavatoljon.

Dynamic Launch üzemmódban a mild hybrid rendszer elektromos támogatást nyújtva növeli a rendszer teljesítményét, ezzel a lehető legintenzívebb gyorsítási élményt biztosítva.

Ami az akusztikát illeti, a Range Rover SV legalább olyan szól, mint ahogy megy. Az aktív kipufogó rendszer elektronikusan szabályozható, kétfázisú szelepei a fojtószelep kismértékű nyitásánál határozott, modulált lüktetést biztosítanak.

Az SV üzemmód aktiválásakor a vezérlés sportosabb hangolásra vált, és ezzel együtt a kipufogószelepek gyakrabban nyitnak, és hosszabban maradnak nyitva. Amint nő a fordulatszám, és emelkedik az égéstérbe bevezetett levegő mennyisége, az SV határozott, kemény karaktere valóságos koncertélményt biztosít.

RABUL EJTŐ ZENEI ÉLMÉNY

Érezze a zene lüktetését - szó szerint! A hagyományos hangszóróknál nagyobb dinamikai tartománnyal rendelkező, kézzel fogható élményt kínáló SV Body and Soul első ülések a hanghullámokat magával ragadó. részletesen kidolgozott, fizikailag érzékelhető rezgésekké alakítják át, köszönhetően a SUBPAC™ által kifejlesztett technológiának.

A professzionális zenei producerek és hangtervező mérnökök által világszerte előszeretettel alkalmazott SUBPAC™ rezgéstechnológia a mesterséges intelligencia alapú optimalizáló szoftvert két haptikus erősítővel és négy beépített jelátalakítóval kombinálja.

A rendszer a 29 hangszórós Meridian Signature audiorendszert egészíti ki. A megoldás új korszakot nyit a fedélzeti audiorendszerek történetében, és paradigmaváltást hoz a zenehallgatásban.

A megnyugtatótól az élénkítőig hat különböző közérzeti üzemmódot kínáló Body and Soul ülések a biometrikus tesztek tanúsága szerint mérhetően kedvező hatást gyakorolnak az utasokra, többek között csökkentik a stresszt, és javítják a koncentrációs képességet.

Az ösztönösen értelmezhető biztonsági riasztásokkal kiegészített SV Body and Soul ülés az elképzelhető leginkább magával ragadó, leginkább személyre szóló zenei élményt biztosítja.

FEDEZZE FEL!

AZ ÚJ RANGE ROVER SPORT SV

AZ ÚJ RANGE ROVER SPORT SV

Elbűvölő, dinamikus, határozott.
SVO (SPECIAL VEHICLE OPERATIONS)

SVO (SPECIAL VEHICLE OPERATIONS)

Páratlan luxus. Utolérhetetlen teljesítmény
RANGE ROVER SPORT MODELLEK

RANGE ROVER SPORT MODELLEK

A legújabb kollekció.

*Akár 800 Nm forgatónyomaték és 3,6 mp gyorsulás 0-100 km/órára a belső égésű motor és a mild hybrid rendszer együttes működése esetén, bekapcsolt Dynamic Launch üzemmód mellett, karbon keréktárcsákkal és karbon-kerámia fékekkel felszerelve.