NEM SIKERÜLT A LETÖLTÉS, MIT TEGYEK?
Használja autóját ugyanúgy, mint eddig. A meghiúsult letöltés semmilyen formában nem befolyásolja autója funkcionalitását. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Land Rover ügyfélkapcsolati központjával vagy helyi Land Rover márkakereskedőjével, aki alaposan kivizsgálja az esetet.
KORÁBBAN KIHAGYTAM EGY FRISSÍTÉST, DE MOST SZERETNÉM TELEPÍTENI. MIT TEGYEK?
A frissítés hozzáférhető a fedélzeti érintőképernyőn keresztül: ‘Beállítások’ > ‘Összes beállítás’ > ‘Szoftverfrissítések’ > ‘Frissítés keresése’. Amennyiben rendelkezésre áll szoftverfrissítés, megjelenik egy felugró ablak, felajánlva a frissítés letöltésének / telepítésének lehetőségét. Ha szeretné, keresse fel Land Rover márkakereskedőjét, aki készséggel segítségére lesz a frissítéssel.
MEGAKADÁLYOZHATOM, HOGY MÁSOK FRISSÍTSÉK AUTÓM SZOFTVERÉT?
Igen. Ha szeretné, PIN kóddal védheti autóját, megakadályozva, hogy illetéktelenek módosítsák szoftver beállításait. Ehhez lépjen be a ‘Beállítások’ > ‘Összes beállítás’ > ‘Szoftverfrissítések’ menübe, majd válassza a zár ikont.
MIÉRT NEM LÁTTAM AZ INCONTROL TOUCH PRO FRISSÍTÉSRE VONATKOZÓ ÉRTESÍTÉST?
Az InControl Touch Pro frissítéshez wifi kapcsolatra vagy az autóba behelyezett SIM kártyára van szükség. Ellenőrizze, hogy személyes SIM kártyáját megfelelő módon behelyezték-e, illetve, hogy megfelelően működik-e. Vagy ha szeretné, keresse fel Land Rover márkakereskedőjét, aki készséggel segítségére lesz a frissítéssel.
KÜLFÖLDÖN IS FRISSÍTHETEM A SZOFTVERT?
Igen. Ugyanakkor ez autója adatkapcsolati csomagjától függően roaming költségekkel járhat.
A SZOFTVERFRISSÍTÉSHEZ SZÜKSÉGEM VAN INCONTROL FIÓKRA?
Nem, a szoftver frissítéséhez nem szükséges InControl fiókkal rendelkeznie.